Liftsystem Kft. 2020

0-24h Hibabejelentés: +36 30 520 4444

Érdekességek, amiket érdemes tudni.


Telefonos hibabejelentés:

Biztosan előfordult már, mikor telefonon jelentett be hibát, hogy kollégáink kérdéseket tettek fel Önnek. Ezt nem kötözködésből teszik, még ha hirtelen annak is tűnik. Annak érdekében, hogy a felvonó minél rövidebb ideig essen ki a forgalomból, illetve, minél hamarabban és olcsóbban lehessen javítani, már az első kiszállásnál is fontos a felkészült helyszínre érkezés. Sokat segíthet nekünk azzal, ha pár információt összegyűjt, mint például:

- Hányadik szinten áll a fülke (vagy esetleg két szint között)?

- Nyitott vagy zárt állapotban van az ajtó?

- Történt-e utas mentés?

- Bárki elmozdította azóta a fülkét, vagy próbálkozott-e bármivel?

- A felvonó üzemel ugyan, de a hiba visszatérő? (Ilyen esetben lehet, hogy kollégáink javasolják a leállítást a nagyobb károk elkerülése érdekében.)

- Volt-e közvetlenül az eset előtt áramszünet (esetleg tűzjelzés közponi tűzjelzőben)?

- Zárlat (feltételezhetően a lift miatt) áll fenn?

Előfordulhat, hogy ezen válaszok alapján már telefonon keresztül sikerül nagyjából behatárolni a hibát. Ebben az esetben már felkészülten érkezik a kolléga a helyszínre, a szükséges alkatrésszel. Ezáltal mindenképp csökkenthető a kiszállások mennyisége, illetve hamarabb elkezdhető az alkatrészek beszerzése.

Köszönjük, hogy segíti a munkánkat!